Koszty dostawy i inne częste pytania

KOSZTY DOSTAWY:

Apteka Internetowa Pod Słońcem oferuje Państwu następujące formy dostawy:

  • Odbiór osobisty w siedzibie Apteki Pod Słońcem (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym)

            Adres: Apteka Pod Słońcem, Łódź ul. Narutowicza 6, tel.: 426334981

  • Przesyłka kurierska (DPD);
  • Przesyłka kurierska za pobraniem (DPD)
  • Przesyłka ekonomiczna realizowana przez Pocztę Polską

Koszt dostawy doliczamy do wartości zamówienia. Obie kwoty - koszt dostawy oraz wartość zamówienia - składają się na ostateczny koszt Państwa zamówienia.

Szczegółowy koszt przesyłek krajowych:

RODZAJ PRZESYŁKI

KOSZT PRZESYŁKI (brutto)


Odbiór osobisty

0,00


Przesyłka kurierska krajowa
Przelew lub płatność elektroniczna

Zamówienie do 150zł  -  koszt 15zł

Zamówienie 150-300zł - koszt 10zł

Zamówienia powyżej 300zł - koszt 5zł


Przesyłka ekonomiczna Poczta Polska
Przelew lub płatność elektroniczna

Zamówienie do 150zł  – koszt 10 zł

Zamówienie 150-300zł - koszt 5zł

Zamówienia powyżej 300zł - dostawa GRATIS!!!


Przesyłka pobraniowa kurierska

Płatność za pobraniem

17 zł


Gdy wartość produktów w Państwa koszyku wyniesie 300zł, otrzymują Państwo przesyłkę gratis*!

Przesyłki zagraniczne:

Przesyłki na terenie Europy realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Przykładowy koszt przesyłki priorytetowej o wadze do 350 g wynosi 26 zł.

Dla paczek powyżej 350 g koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.

 *Dostawa gratis dotyczy wyłącznie przesyłek na terenie Polski.

Czas dostawy i czas realizacji

Czas w jakim zamówiony towar trafi do Państwa rąk zależy od:

  • czasu realizacji, czyli czasu kompletowania przez nas przesyłki*,
  • czasu dostawy, czyli czasu dostarczenia wysłanej paczki przez Kuriera bądź Pocztę Polską.

Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.

*Z reguły zamówione produkty kompletujemy w ciągu 48 godzin w dni robocze i przekazujemy do wysyłki natychmiast jeśli wybraliście Państwo formę płatności „gotówka przy odbiorze” lub w chwili wpłynięcia na nasze konto przelewu lub potwierdzenia dokonania płatności elektronicznej. Jeśli jednak zamówicie Państwo większą liczbę egzemplarzy tej samej pozycji lub określonego rozmiaru, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli sprowadzić ją od dostawcy. W takim przypadku czas kompletowania paczki może się wydłużyć, o czym zostaniecie Państwo natychmiast powiadomieni.

 

INNE CZĘSTE PYTANIA:

1. Czy zarejestrowanie się w internetowej aptece „Pod Słońcem” jest konieczne do zrobienia zakupów?

Tak. Rejestracja w serwisie jest niezbędna do zrobienia zakupów.

2. Jak długo oczekuje się na zamówienie?

Zamówienie zostaje wysłane najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty i skompletowaniu towaru. Maksymalny czas na skompletowanie towaru przez Aptekę wynosi 7 dni roboczych i może mieć to miejsce na ogół w przypadkyu zamawiania większej ilości tego samego produktu. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. bądź firmy kurierskiej DPD. Dostarczenie pocztowej przesyłki ekonomicznej zwykle trwa 3 dni robocze. Na przesyłkę wysłaną firmą kurierska oczekuje się 1 dzień. Zamówienia z wybraną opcją „zapłać przy odbiorze” są wysyłane tego samego dnia po skompletowaniu towaru.

3. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?

Tak. Zamówienia można odbierać w aptece „Pod Słońcem” ul. Gabriela Narutowicza 6, 90-135 Łódź od poniedziałku do piątku w godz 8.00-21,00 oraz w soboty w godz. 9.00-15.00 Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny - 042 633-49-81.

4. Czy przy zamówienie kilku różnych produktów koszt dostawy zamówienia wzrasta?

Nie. Koszt dostawy jest nie zależny od ilości produktów wchodzących w skład zamówienia. Cena dostawy jest tylko zależna od rodzaju przesyłki (list, paczka, kurier).

5. Jak mam wyszukać dany lek, produkt?

Najprostszą metodą jest wpisanie nazwy leku, produktu w wyszukiwarkę. Odnalezienie leku może również odbyć się poprzez przeglądanie kategorii.

6. Nie mogę znaleźć danego leku, produktu. Czy istnieje możliwość sprowadzenia poszukiwanego leku, produktu?

W sprawie zamówień produktów spoza dostępnego katalogu prosimy o kontakt telefoniczny: 042 633 49 81.

powrót do strony głównej

Certyfikowany Partner Bio-Profil


© 2011 Apteka Pod Słońcem, ul.Narutowicza 6, 90-135 Łódź